星期三, 9月 28, 2005

20050928(心情)-Life is the life

從沒想過,會擔心自己因為過於忙碌
而忘記該怎樣去生活

然而,這種擔心我還真的有 …
不要問我,為啥會這樣啦

絕對絕對不是太閒的原因
搞不好是瀕臨崩潰前的徵狀吧 ^ ^


如果連煩惱的原因都知道
我就不會煩惱了吧 …

不過與其說是煩惱
或許說,擔心自己過於忙碌而死掉過多的神經比較貼切吧
死掉神經 …很難長回來耶 > < “



好吧
我自己知道啦
天下本無事,庸人自擾之 …

我閉嘴了
哈哈哈 …


Back to studying.

3 Comments:

At 6:59 上午, Blogger 小紅 said...

Ok...I edit it by myself this time.

It should be "back to study"

 
At 10:23 上午, Anonymous 匿名 said...

hi

聽朋友說你會在這駐足
所以上來打聲招呼
學生的日子很苦...但很充實
願你能行囊滿滿的離開

哲男

 
At 12:43 下午, Blogger 小紅 said...

Thanks for visiting me.

I am fine and never happy like this. I am sure this what I want from my deep heart. I will be fine even sometime you will find some crestfallen or critical articles,but don't worry about me.

You know this the way I express myself.

 

張貼留言

<< Home